Tiina Virtanen

Head of Insight & Marketing Solutions, Sanoma Media Finland

Johdan Sanomalla asiantuntijoista koostuvaa Marketing Solutions -yksikköä. Yhdessä tiimini kanssa autamme asiakkaitamme entistä monimediallisempien ratkaisujen pariin, joita rikastamme insightin, datan ja luovuuden keinoin. Tiimini toimii läheisesti yhdessä Sanoman B2B-myynnin kanssa auttaen sekä kotimaisia, että kansainvälisiä asiakkaita.

SHIFTissä Tiina johdattaa keskusteluun siitä, miten Sanoma markkinoijan kumppanina voi auttaa tehostamaan markkinointisi vaikuttavuutta muuttuvassa mediamarkkinassa paikallisesti ja valtakunnallisesti. Mitä hyötyä on siitä, että brändisi näkyy kuluttajalle monikanavaisesti? Minkälainen merkitys mediaympäristöllä voi mainontaan olla? Entä miten kuluttajaymmärryksen kautta pääsemme kohti tuloksellisempaa markkinointia?