Otso Karvinen on kokenut markkinoinnin asiantuntija ja strategi, jolla on yli kymmenen vuoden kokemus yritysten markkinoinnin ja myynnin tuloksellisesta kehittämisestä.
Puheenvuorossaan Menestys ei ole sattumaa – Näin ABM tuo oikeat asiakkaat pöytään Otso kertoo, miksi ABM (Account-Base Marketing) on B2B-yrityksen myynnin ja markkinoinnin tuloksellisuuden kannalta voittava strategia.
Kun perinteinen B2B-liidigenerointi keskittyy määrään, keskittyy ABM laadukkaisiin asiakkuuksiin, jotka tuovat suurinta liiketoimintahyötyä. ABM ei ole yksittäinen kokeilu, vaan jatkuva prosessi, joka yhdistää markkinoinnin ja myynnin tavoitteellisesti ja mitattavasti kokonaisuudeksi. Ne, jotka tekevät sen hyvin, voittavat eniten.
Sisällön yhteydessä voidaan näyttää sosiaalisessa mediassa julkaistuja sisältöjä. Sosiaalisen median palvelut (esim. Facebook, Instagram, X ja YouTube) voivat hyödyntää evästeillä kerättyjä tietoja omassa käytössään. Näitä kohteita käytetään sinulle ja sinun etuihisi liittyvän mainonnan toimittamiseen. Lisäksi näitä evästeitä voidaan käyttää mittaamaan mainoskampanjoiden tehokkuutta. Mainosverkostot sijoittavat ne yleensä verkkosivuston ylläpitäjän luvalla.