Millalla on yli kymmenen vuoden kokemus immateriaalioikeuksista. Hän neuvoo asiakkaita erityisesti brändin ja muotoilun suojauksessa, tavaramerkki- ja mallioikeusstrategioissa sekä IPR-salkkujen hallinnoinnissa. Lisäksi Millan osaamiseen kuuluvat IPR-riidat, sopimusasiat, domain-nimikiistat ja markkinointijuridiikka. Ennen Berggrenille siirtymistään hän on auskultoinut käräjäoikeudessa ja työskennellyt globaalin elintarvikealan yrityksen lakiosastolla.
SHIFTissä Milla Lehtorannan ja Jatta Toron puheenvuoro Arvokkainta omaisuuttasi? – Kasvua ja kilpailuetua IPR:stä pureutuu käytännön keinoihin, joilla IPR muuttuu mahdollistajaksi – ei hidasteeksi. Tuore tutkimus osoittaa, että aineettomia oikeuksia hyödyntävät yritykset kasvavat nopeammin, tekevät parempaa tulosta ja maksavat korkeampia palkkoja. Mutta miten IPR-toiminta kannattaa organisoida, jotta se tukee liiketoimintaa ja tulee maksimaalisesti hyödynnetyksi niin omassa liiketoiminnassa kuin kaupallisestikin?
Sisällön yhteydessä voidaan näyttää sosiaalisessa mediassa julkaistuja sisältöjä. Sosiaalisen median palvelut (esim. Facebook, Instagram, X ja YouTube) voivat hyödyntää evästeillä kerättyjä tietoja omassa käytössään. Näitä kohteita käytetään sinulle ja sinun etuihisi liittyvän mainonnan toimittamiseen. Lisäksi näitä evästeitä voidaan käyttää mittaamaan mainoskampanjoiden tehokkuutta. Mainosverkostot sijoittavat ne yleensä verkkosivuston ylläpitäjän luvalla.