Iida Virtanen työskentelee asiakaskokemuksen ja interaktiivisten videokokemusten parissa Videobotin junior plannerina. Hän on auttanut eturivin suuryrityksiä luomaan strategisia interaktiivisia videokokemuksia, jotka sitouttavat asiakkaita ja tuottavat mitattavia tuloksia.
Videobot on salamannopeasti levittäytynyt Suomen Turusta yli 20 maahan, muuttaen staattiset kohtaamispisteet osallistaviksi kokemuksiksi. Videobot yhdistää tarinankerronnan ja käyttäjän valinnat, tehden videosta aktiivisen osan asiakaspolkua.
Miten asiakas saadaan kiinnostumaan, sitoutumaan ja lopulta toimimaan? Videobot toteuttaa SHIFTissä workshopin Luo yrityksellesi oma interaktiivinen videokokemus #iVX, jossa käydään läpi miten SHIFT toteutti interaktiivisia videokokemuksia Videobotin avulla ja millaisia tuloksia niillä saavutettiin. Workshopin osallistujat pääsevät myös suunnittelemaan omille sivuilleen räätälöidyn video experience -konseptin asiantuntijoiden henkilökohtaisessa sparrauksessa.
Sisällön yhteydessä voidaan näyttää sosiaalisessa mediassa julkaistuja sisältöjä. Sosiaalisen median palvelut (esim. Facebook, Instagram, X ja YouTube) voivat hyödyntää evästeillä kerättyjä tietoja omassa käytössään. Näitä kohteita käytetään sinulle ja sinun etuihisi liittyvän mainonnan toimittamiseen. Lisäksi näitä evästeitä voidaan käyttää mittaamaan mainoskampanjoiden tehokkuutta. Mainosverkostot sijoittavat ne yleensä verkkosivuston ylläpitäjän luvalla.