Paula on intohimoinen markkinoinnin ammattilainen, jolla on ehtinyt kertyä kokemusta niin markkinointitoimistosta, asiakkaan puolelta pöytää kuin nyt viime vuosina Suomen suurimmasta mediatalosta Sanomalta.
SHIFTissä Paulan tapaa Videobot Loungessa 22.5. klo 10.45, jossa hän johdattaa keskusteluun yhdessä kollegansa Tiina Virtasen kanssa siitä, miten Sanoma markkinoijan kumppanina voi auttaa tehostamaan markkinointisi vaikuttavuutta muuttuvassa mediamarkkinassa paikallisesti ja valtakunnallisesti. Mitä hyötyä on siitä, että brändisi näkyy kuluttajalle monikanavaisesti? Minkälainen merkitys mediaympäristöllä voi mainontaan olla? Entä miten kuluttajaymmärryksen kautta pääsemme kohti tuloksellisempaa markkinointia?
Sisällön yhteydessä voidaan näyttää sosiaalisessa mediassa julkaistuja sisältöjä. Sosiaalisen median palvelut (esim. Facebook, Instagram, X ja YouTube) voivat hyödyntää evästeillä kerättyjä tietoja omassa käytössään. Näitä kohteita käytetään sinulle ja sinun etuihisi liittyvän mainonnan toimittamiseen. Lisäksi näitä evästeitä voidaan käyttää mittaamaan mainoskampanjoiden tehokkuutta. Mainosverkostot sijoittavat ne yleensä verkkosivuston ylläpitäjän luvalla.