Otso Karvinen on kokenut digimarkkinoinnin asiantuntija, jolla on yli kymmenen vuoden kokemus yritysten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisesta kehittämisestä. Otson ammatillinen intohimo kohdistuu tällä hetkellä erityisesti digitaalisen markkinoinnin strategioihin. Hän auttaa yrityksiä rakentamaan holistisia digitaalisen markkinoinnin strategioita, jotka edistävät yritysten liiketoimintaa ja kasvua mitattavissa olevin tavoin.
Otson puheenvuoro käsittelee konkreettisia kysymyksiä, joiden avulla johtajat voivat ymmärtää yrityksensä markkinointia paremmin, sekä johtaa sitä tuloksellisempaan suuntaan. Mukaasi saat 5 selkeää kysymystä, jotka auttavat johtajia ja markkinoijia löytämään yhteiset tuloksellisuuden mittarit.
Sisällön yhteydessä voidaan näyttää sosiaalisessa mediassa julkaistuja sisältöjä. Sosiaalisen median palvelut (esim. Facebook, Instagram, X ja YouTube) voivat hyödyntää evästeillä kerättyjä tietoja omassa käytössään. Näitä kohteita käytetään sinulle ja sinun etuihisi liittyvän mainonnan toimittamiseen. Lisäksi näitä evästeitä voidaan käyttää mittaamaan mainoskampanjoiden tehokkuutta. Mainosverkostot sijoittavat ne yleensä verkkosivuston ylläpitäjän luvalla.