Kumppaniristeilyllä nautittiin tunnelmasta ja opittiin tapahtumista

SHIFTin kumppanit tapasivat elokuussa 60 osallistujan voimin, kun kokoonnuimme risteilylle verkostoitumaan, nauttimaan päivästä merellä ja oppimaan lisää tapahtumista. Piknik-risteily järjestettiin yhdessä SHIFTin kumppanin Viking Linen kanssa.

Päivän aikana palattiin vielä hetkeksi toukokuiseen SHIFT Business Festivalin tunnelmiin, kun SHIFTin tiimi jakoi kumppaneilta kerättyä palautetta ja ajatuksia menneestä tapahtumasta. Se jälkeen luotiin katsaus ensi vuoden SHIFTiin, kerrottiin maistiaisia ohjelmasta sekä esiteltiin mahdollisuuksia ensi vuoden kumppanuuteen.

Laineilla kuultiin myös asiantuntijapuheenvuoroja tapahtuma-alan ammattilaisilta. Lyytin, Rajupajan ja Avidlyn edustajien johdolla keskusteltiin siitä, miten tapahtumista otetaan kaikki tehot irti, ja miksi ne ovat yksi tehokkaimmista markkinoinnin välineistä.

Lyytin Katariina Saarinen kertoi, miten mitata tapahtumien ROIta: miten ja mitä tavoitteita mitataan, ja miten niistä saadaan parhaiten hyötyä jo seuraavaan tapahtumaan.

Rajupajan Sami Tarkia puolestaan esitteli mahdollisuuksia, kuinka tehdään näyttävä ja erottuva kumppanipiste. Mikä houkuttelee tapahtumakävijöitä juuri teidän kumppanipisteelle?

Avidlyn Maria Flemmich Suominen puolestaan jakoi kokemuksiaan, miten brändi saa luotua muistijäljen tapahtumissa ja miten tapahtumat oikein tuloutetaan. Kun osallistutaan tapahtumiin, jokaisella on omat tehtävät ja asetetut tavoitteet, joiden toteutumista seurataan.

– Meillä on loistava kumppaniverkosto, joka myös haluaa osaltaan kehittää ja viedä tapahtumaa eteenpäin. Tästä on hyvä jatkaa jälleen uutta SHIFTiä kohti, kiittelee toimitusjohtaja Carita Varjonen.

SHIFT Business Festivalin päätapahtuman lisäksi kumppanit kokoontuvat säännöllisesti vuoden aikana. Seuraavaksi kumppanit tapaavat joulukonsertissa, joka järjestetään yhdessä Turun Musiikkijuhlien kanssa.